loading...
بهترین رمان ها
آخرین ارسال های انجمن
maryam13 بازدید : 317 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام بچه ها من همین امروز عضو شدم . این قسمتی از رمان عشق سوخته ب قلم maryam13یا همون خودمه. پست اولو میذارم اگه خوشتون اومد ادامش روهم مینویسم باشه!!!!!!!! راستی این اولین رمانمه لطفا زود قضاوت نکنید. تازشم من 13 سالمه خب حق دارم مثه اون بزرگا خوشگل ننویسم لطفا نظر هم بدید خواهش میکنم تا اخر بخونید.

 

قبل از اینکه شاخه های درخت روشنایی نور را لمس کنند ریشه هایش تاریکی خاک را لمس کرده . گاهی برای رسیدن به روشنایی باید از تاریکی ها گذر کرد.فرشته

.............

..............

..............

.............

...........

حالا پیش به سوی ادامه مطلب فعلاهورا

سلام دوست عزیز لطفا برای استفاده از امکانات سایت در سایت عضو شوید با تشکر مدیر کل
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1393/05/09 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خیلی زیبا بود یکم غلط غلوط داشتی ولی در کل زیبا بود خسته نباشی ممنون میشم بازم از این رمان های زیبات بذاری من مدیر این وب هستم ی مدتی هست بیمارستانم وقت نمیکنم اپ کنم اینجا رو بازدید وبمم بد نیست اگه پستی بزاری ازش خوب بازدید میشه بازم میگم زیبا بود خسته نباشی گلم منتظر رمان های زیبای بعدیتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 503
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 4,965
  • بازدید کلی : 174,754